Regulamin zamówień IG MEDICAL TEAM

Regulamin obowiązujący od 31.12.2020 r. godz.20:00

Sklep igmedicalteam.pl (w domenach igmt.pl oraz igmedicalteam.pl) prowadzony jest przez firmę FHU ITA Izabela Tajstra z siedzibą w Tychach (NIP 6461780909) przy ul Sienkiewicza 52. Adresem kontaktowym, miejscem prowadzenia działalności oraz miejscem obsługi reklamacji jest siedziba przy ul. Sienkiewicza 52 w Tychach. Firma FHU ITA Izabela Tajstra jest zarejestrowana w Ewidencji działalności Gospodarczej wpisem z dnia 1998-11-01r. przez Prezydenta Miasta Tychy. Klienci mogą kontaktować się ze sklepem poprzez następujący adres: info@igmt.pl

1.0 CENY

  • Wszystkie ceny są kwotami brutto uwzględniającymi podatek VAT. Na karcie produktu dodatkowo mogą być prezentowane opcjonalnie kwoty netto.
  • Prezentowane ceny obowiązują dla zamówień elektronicznych składanych przez stronę igmedicalteam.pl lub igmt.pl
  • W przypadku zamówień telefonicznych, mailowych i faksowych zamówienie przyjmowane jest do realizacji po potwierdzeniu dostępności towaru.
  • W przypadku kiedy przy producie widnieje status “Produkt dostępny na zamówienie”oznacza to, że nie mamy tego urządzenia na stanie wiec będziemy go zamawiali specjalnie dla Ciebie u producenta. Należy jednak wiedzieć o tym, że cena może ulec zmianie. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółow.

2.0 POTWIERDZANIE ZAMÓWIEŃ / ODBIÓR OSOBISTY

  • Przyjęcie zamówienia do realizacji jest potwierdzane mailowo poprzez zmianę statusu na “Zamówienie potwierdzone”.
  • Odbiór osobisty możliwy jest w punkcie odbioru towaru (Tychy, Sienkiewicza 52) po wcześniejszym złożeniu zamówienia oraz kontakcie telefonicznym pod nr +48 793 307 210

3.0 PŁATNOŚCI / ZWROT PŁATNOŚCI

  • Przy odbiorze: płatność kurierowi lub w punkcie odbioru przy odbiorze paczki.
  • Przedpłata na konto w ING Bank Śląski S.A PL21105016341000009704233445 BIC/SWIFT:INGBPLPW. W przypadku wybrania tego sposobu płatności, wpłata powinna być dokonana w terminie do 7 dni od dnia otrzymania wiadomości ze zmianą statusu zamówienia na “Oczekiwanie na płatność”.
  • Płatności szybkimi przelewami i kartami świadczona jest przez „PRZELEWY24”. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  • Przelew odroczony dla firm z podpisaną umową.
  • Przelew odroczony dla jednostek państwowych i samorządowych,

4.0 ZWROTY

  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami”.
  • W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego” albo zgodnie z rozdziałem 3.

5.0 KOSZTY PRZESYŁEK, SZKOLENIA:

  • Koszt przesyłki zostanie obliczony w trakcie składania zamówienia. Szacunkowy koszt dostawy można również sprawdzić .
  • Możliwa jest wysyłka na umowę zamawiającego lub inną firmą kurierską, na sobotę lub z zastrzeżoną godziną dostawy – prosimy o kontakt z konsultantem w celu sprawdzenia warunków.
  • Szkolenia z zakupionych urządzeń kosmetycznych odbywają sie w siedzibie sprzedawcy tj. FHU ITA Izabela Tajstra, 43-100 Tychy, Sienkiewicza 52 kiedy wrtość jednarazowego zamówienia wynosi mniej niż 14 000zł brutto.
  • Szkolenia z zakupionych urządzeń kosmetycznych odbywają się w miescu siedziby kupującego kiedy wartość zamówienia jest wyższa niż 14 100zł brutto istnieje możliwość wykonania szkolenia w siedzibie sprzedawcy pod warunkiem, że strony wcześniej umówią taki wariant.

6.0 CZAS REALIZACJI

  • Przy każdym dostępnym towarze podany jest orientacyjny czas wysyłki zamówienia. W przypadku zamówienia produktów z różnym czasem wysyłki, dla całego zamówienia obowiązuje dłuższy termin.
  • Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie telefonicznie lub mailowo w celu potwierdzenia woli realizacji zamówienia w innym terminie.
  • Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji powiększony o czas dostawy. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – czas liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  • Status: na magazynie / Wysyłka: do 24 godzin
  • Wysyłka w dniu zamówienia lub na następny dzień roboczy
  • (dotyczy zamówień złożonych do godziny 12:00 w dni robocze, w przypadku zamówienia złożonego po godzinie 12:00 czas realizacji może zostać wydłużony o jeden dzień roboczy)
  • Status: na zamówienie/ Wysyłka: wysyłka jest konsultowana indywidualnie z zamawiającym
  • Status:  brak na magazynie/Wysyłka: wysyłka jest konsultowana indywidualnie z zamawiającym

7.0 Legenda statusów zamówień:

  • w trakcie realizacji- zamówiony towar zostanie spakowany i wysłany w możliwie najszybszym czasie
  • zamówienie potwierdzone – towar został zarezerwowany, oczekuje na spakowanie i wysyłkę (status używany w dni wolne, po godzinach pracy oraz w przypadku towaru którego wysyłka jest odroczona na życzenie klienta)
  • Wstrzymane (oczekiwanie na płatność) – status dla zamówień opłacanych przed wysyłką
  • Zrealizowane – zamówiony towar został zapakowany i przekazany firmie kurierskiej/spedycyjnej lub został włożony do paczkomatu.
  • anulowane – brak wpłaty, rezygnacja lub brak kontaktu z Klientem, brak możliwości zrealizowania zamówienia.
  • anulowane- zamówienie zostało anulowane przez Klienta lub z powodu braku wpłaty

8.0 ZWROTY

  • Konsument w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego ma prawo w terminie 14 dni  od otrzymania zamówionego produktu, odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem.
  • Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r.
  • Zwrotu należy dokonać na adres: FHU ITA Izabela Tajstra ul. Sienkiewicza 52, 43-100 Tychy z dopiskiem “ZWROT 14 DNI”.
  • Do przesyłki należy dołączyć “Oświadczenie o odstąpieniu od umowy” , paragon lub nr faktury vat.
  • W przypadku braku numeru faktury należy podać inne dane umożliwiające jednoznaczną identyfikację kupującego.
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • Prosimy o staranne zapakowanie w celu uniknięcia uszkodzeń w trakcie przesyłki, najlepiej w sposób identyczny jak w momencie otrzymania.
  • Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący, chyba że sprzedający zgodził się je ponieść. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Jeżeli odstąpienia od Umowy sprzedaży następuje  po zgłoszeniu przez Konsumenta żądania rozpoczęcia wykonywania usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży, to Konsument ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy sprzedaży. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia.

8.10. Konsument nie ponosi kosztów świadczenia usług, za czas do odstąpienia od umowy sprzedaży, jeżeli:

  1. usługodawca nie poinformował Konsumenta o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, a także o wzorze formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży,
  2. Konsument nie żądał zgodnie z Ustawą spełniania świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.

8.11. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli:

  1. Konsument nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży,
  2. Konsument nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży w chwili udzielania takiej zgody, l
  3. Usługodawca nie dostarczył Konsumentowi potwierdzenia zawarcia Umowy sprzedaży na odległość na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po jej zawarciu, najpóźniej w chwili dostarczenia Towaru lub przed rozpoczęciem świadczenia usługi.

8.12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli zostały wykonane za wyraźną zgodą klienta
  2. w której cena towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb,
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
  8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

8.13. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że sprzedawca nie poinformował Konsumenta o prawie odstąpienia od Umowy sprzedaży zgodnie z Ustawą.

8.14. Konsument ma obowiązek zwrócić towar sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

8.15. Zwrot wzajemnych świadczeń nastąpi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni.

8.16. Zawarte w niniejszym punkcie Regulaminu postanowienia dotyczące konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do Usługobiorcy lub Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

9.0. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

Niniejszy punkt Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie Klienta lub Usługobiorcę niebędącego konsumentem, a od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia niebędącego także osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Usługobiorcę/Klienta w stosunku do Usługodawcy/Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową

Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

9.0. GWARANCJA

Produkty posiadają gwarancję producenta lub sprzedawcy obowiązujące na terenie Polski. Czas trwania gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji określone są w warunkach gwarancji. W przypadku gwarancji sprzedawcy, produkt należy dostarczyć osobiście do sklepu Igmedicalteam.pl lub przygotować do odbioru przez kuriera sprzedawcy po wcześniejszym zgłoszeniu chęci nadania towaru, drogą mailowa lub telefonicznie. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu.

10.0. RĘKOJMIA

  • Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
  • Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sklep Igmedicalteam.pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Igmedicalteam.pl, albo produkt nie został wymieniony na produkt bez wad, lub wada nie została usunięta.
  • Reklamację z tytułu rękojmi rozpoznawane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi ujęte w Kodeksie Cywilnym.

11.0. POLUBOWNE ROZPATRYWANIE SPORÓW

11.1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

11.2. W celu skorzystania z  polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwemunijnej platformy internetowej ODR. Szczegółowe informację dotyczące rozwiązywania sporów umieszczone na stronie UOKiK.

12.0. POLITYKA PRYWATNOŚCI / COOKIES

Informacje o sposobie i celach przetwarzania danych oraz plikach cookies znajdują się w Polityce prywatności pod adresem.

13.0. Mechanizm podzielonej płatności (dotyczy zakupów od 01.11.2019 r.).

Jeżeli w ramach jednolitej gospodarczo transakcji o wartości przekraczającej kwotę 15 000 zł Klient dokona zakupu jako Przedsiębiorca będący podatnikiem VAT co najmniej jednego z towarów w poz. 59 – 66  załącznika nr 15 do Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (Dz.U. Nr 54, poz. 535, ze zmianami) wówczas transakcja taka będzie podlegała mechanizmowi podzielonej płatności.

14.0. FAKTURY NA PODSTAWIE PARAGONU

14.1. Ze względu na brak możliwości technicznych nie możliwości wystawienia faktury VAT    na podstawie wcześniej wystawionego paragonu (dotyczy zakupów od 01.01.2020 r.)

14.2. Nabywca powinien zadeklarować w momencie dokonywania zakupu, że nabywa towar lub usługę, jako podatnik – w takiej sytuacji nie będzie wystawiony paragon a od razu  faktura VAT na firmę.

Wzór formularza zwrotu

…………………………………………                                                    …………………., dn. ………………..

…………………………………………

…………………………………………

imię, nazwisko i adres konsumenta

Igmedicalteam.pl

FHU ITA Izabela Tajstra

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr …………………………………………… zawartej dnia ………………………………………….

dotyczącej zakupu towaru/usługi ………………………………………………………….……………………………………

……………………. ……..……………………….                                                                                                                                                                                                                                podpis   konsumenta

Shopping Cart